.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کارخانجات آرد گلستان در حال ورشکستگی

نماینده مردم کردکوی و بندرگز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی‌توجهی به صنایع تبدیلی استان گفت: کارخانجات آرد استان در حال ورشکستگی و تعطیلی هستند.

محمد جواد نظری افزود: در حال حاضر 80 درصد گندم استان گلستان به صورت خام از استان خارج می‌شود در صورتی که 30 کارخانه آرد در سطح استان داریم که هر یک با ظرفیت چهار تا 10 هزار تن در ماه می‌تواند گندم آرد کند.

وی اظهار داشت: دستهای پنهانی در پس این قضیه وجود دارد تا کارخانجات آرد بین 300 تا هزار تن در ماه گندم آرد ‌کنند که این از نظر اقتصادی ضرر بسیار بزرگی را به دارایی‌های مملکت می‌زند و کارخانجات در حال ورشکستگی و تعطیلی هستند.

وی خاطرنشان کرد: سطح اشتغالزایی در کارخانجات آرد پایین آمده و به علت نداشتن درآمد، دست به کارهای خلاف قانون می‌زنند و من این مشکل را از جانب مسئولان استانی و کشوری می‌بینم.

نظری مهر عنوان کرد: از نظر تولید محصول گندم، رتبه اول و دوم کشوری هستیم و از وزارت بازرگانی می‌خواهم هرچه سریعتر به فکر چاره باشد.

نماینده مردم کردکوی و بندرگز در مجلس بیان داشت: با توجه به پیگیریهای مکرر، مشکلات همچنان باقی است و کارخانجات آرد استان با آن دسته و پنجه نرم می کنند.

وی یادآور شد: به دلیل نبود صنایع تبدیلی، 95 درصد چوب جنگلهای استان به صورت خام از استان خارج می‌شود که با آوردن صنایع وابسته به چوب و ایجاد شهرکهای صنعتی و احیای جنگلها می‌توانیم کمک قابل توجهی به این بخش کنیم.

وی توجه به صنعت را باعث افزایش اشتغالزایی دانست و تاکید کرد: مسئولان باید برای رفع مشکلات این فراروی تلاش بیشتری به خرج دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.